onsdag 14 mars 2012

Fick rena

paniken igår !! Var ute på prommis med Grabbarna och dem går framför mig sida vid sida...Lilleman har blitt STOR !!! Lika hög och lång som Loke nu...NÄR HÄNDE DET ????
Min lilla baby!!!

Våren verkar vara här i full bemärkelse...Marken mjuknar och leran bara slänger sig över oss så fort vi går ut...Grabbarna fäller så inomhus ser det ut som jag skaffat ett nytt intresse...samla Änglatofflor...Odin går inte ens att titta på förrän det står ett moln av hår omkring honom...Men så är det ju första ordentliga fällningen sen valpullen for sin kos...Loke tar fällningen mer moderat men han har ju övat några år nu....
Pälsvård är i a f inget som Odin gillar...Så fort kardan är i min hand är han som bortblåst...Men börjar jag borsta Loke och dela ut en gottis efteråt så hittar Odin oss och så får man ta honom med...Lite slug och finurlig får man va..:-))
Nu tar Grabbarna rast och vila efter pälsvården och Matte ska motionera Snabeldraken igen...:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar