onsdag 25 januari 2012

Loke tycks

ha blivit ung på nytt !! Nya hyss kommer fram i den Gamle..:-)) Vi har numera Lokesäkrat skåpet under diskbänken för att slippa scener som denna när man kommer hem från jobbet....


Vi säkrar även dörren till toan för där har Herr TigerKatt sin låda och sin mat...
Har däremot missat att säkra hatthyllan i hallen !!! Blir nästa projekt verkar det som...:-)))
Micke hittade min träningsväst och fleecejacka på golvet när han kom från jobbet igår och hundgottiset som fanns i västfickan i träningssyfte var som bortblåst...Fickan dyblöt och välrensad av Herr Loke !!!
Odin var ju i sin bur eftersom jag lämnat corgiboningen ca 1 timme och 30 minuter tidigare för journatt på finaste jobbet...:-)))

I morse när jag kom hem låg åter fleccejackan på hallgolvet och västen var indragen i gästrummet....Fickan fuktig för Herr Loke har undersökt den med tungan för att försäkra sig om att ALLA smulor slunkit ner i hans lilla mage !!!

Nåja...Bara häva persedlarna i tvättkorgen...men i morgon när det är dags för jour igen så tror jag att min "hundjacka" med tillhörande "gottisficka" får flytta in i klädkammaren för att undgå västens öde...:-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar